רשום פופולרי

בחירת העורך - 2019

איפה בקלינינגרד לראות את הטורניר אביר לקחת אמבט בירה

מה נחוץ לחופשה טובה? אוכל טעים, אדריכלות יפה, אנשים ידידותיים ואווירה נעימה - מצאנו את כל זה במרכז האזורי המערבי ביותר של המדינה, קלינינגרד. העיר הזאת היא מקום ייחודי המשלב כשלעצמו אירופה חמימה, שטחים פתוחים רוסיים וארוחה זרה נהדרת.

עד 1946, קלינינגרד נקרא Königsberg והיה עיר גרמנית, ולכן, הרבה אדריכלות אירופית נותרה בו. ביום הראשון פנינו לקתדרלת קוניגסברג, הממוקמת באי קאנט. הוא נבנה על ידי אדריכלים גרמניים במאה ה -14 ומעוטר בסגנון הסגנון הגותי הבלטי, שהוא עוצר נשימה.

כאן קבור עמנואל קאנט. אבל קברו של קאנט ולא המוזיאון עצמו הרשימו אותי כמו האורגן של הקתדרלה. צליל ענקי ויפה שמייצר צליל מדהים, שלא כמו כל כלי נגינה אחר. יש לעתים קרובות מאורגן שעות הערב וערב הופעות, אתה יכול לקנות כרטיס מראש באתר. המחירים סבירים מאוד, וקונצרטים ראויים.

בערב של היום הראשון בקלינינגרד, החלטנו ללכת לכפר הדגים (לא רחוק מהקתדרלה), ליהנות מנוף מדהים של נהר פירגוליה מהמגדלור ולאכול באחת המסעדות המקומיות. הבחירה נפלה על בית הקפה "מדאם בוש". המקום מאוד נעים, אני חושב, בלוגרים ואינסטגרם אוהדים לא יחמיצו רגע לשים באינטרנט פנים יפה אוכל מעוטר להפליא. המחירים כאן נחשבים יקרים עבור המקומיים, אבל הם הרבה יותר זול מאשר במוסקבה. הזמנו מולים היו מרוצים מאוד עם איכות ומחיר.

בלילה הזה בילינו בקיסרהוף הליופארק בחדר המשקיף על הנהר. המלון מתאים בצדק לרמה של 4 כוכבים: מוסיקה קלאסית, הופעה חיה של יצירות מוסיקליות של פנטום האופרה, צוות מנומס וחדרים נעימים. טיפולים במים וספא נכללו במחיר, ואנחנו מעריכים את הג'קוזי, הבריכה עם הבר, סאונות שונות, חמאם, אמבטיות צמחים. לא רציתי לעזוב את הג'קוזי, ונחנו שם עד שהבריכה נסגרה.

בבוקר אכלנו ארוחת בוקר במסעדה המעולה במלון הופבורג. אחרי ארוחת הבוקר נסענו על הסגוויי על שטח כפר הדגים והלכנו לגן החיות של קלינינגרד. השטח הוא גדול מאוד, יש הרבה בעלי חיים, גלידה טעימה. בטיול, נפגשנו עם תושבים מקומיים שיועצו להם ללכת למאפייה בקרואסנט קפה. התברר כי הם מבשלים שם באמת טעים, ואת קרואסון המלכותי הוא יצירת מופת. כנראה, ממתקים למדו את המתכון הסודי של המלכים הצרפתים ולא חולקים אותו עם אף אחד.

אחרי החיות הגענו לכיכר אירופה, צילמנו והלכנו למרכז הקניות אירופה, מה שהופך אותנו להעריץ את הגודל ואת העיצוב שלנו. חיצונית, זה אפילו יותר מעניין מאשר בפנים. עם זאת, אני ממליץ לך ללכת לחנויות של המותגים האהובים עליך: לדוגמה, קנינו בגדים זולים יותר מאשר במוסקבה בגלל המניות המקומיות. יש מקומות מעניינים רבים ב"אירופה ": מטבח ליטאי" בריקאס "(מרק פטריות בקערת לחם ונקניקי תפוחי אדמה)," גלאסיריה "(גלידה וקינוחים)," בית קפה קרואסנט ". למרות העובדה כי קלינינגרד היא עיר רוסית, רוב האוכל הוא אירופי. לדוגמה, לא רחוק "אירופה" מצאנו את המסעדה הגרמנית "Zeker": נקניקיות בוואריה, את הבירה הטובה ביותר, שולחנות עץ מלצרים בתלבושות הלאומי.

עוד חובה לראות נקודת קלינינגרד הוא מוזיאון אמבר. הוא ממוקם במרכז העיר, על חופי האגם העליון. מראות רבים נשמרו סביב: השער המלכותי, מגדל ההגנה של הדון, מגדל וראנגל, וכו '. אני חושב שהשאלה לבחירת מזכרות נעלמת בעת ביקור במוזיאון. אמבר מוצג בכל עיצוב: תכשיטים, בצורה של עכבר ארנק, בסכו"ם על מגנטים.

החלטנו לבלות את הערב במסורת הסדר הטווטוני: להזמין משחק ולצפות בהופעה. המקום הטוב ביותר עבור בילוי כזה הוא הטירה המלכותית "Nesselbeck". הוא נבנה בסגנון של ימי הביניים הגותיים, על פי הקנונים של הארכיטקטורה של אותה תקופה. בקרבת מקום הוא הוקם אנדרטה של ​​"אהבה ונאמנות", המוקדש לאהבת נצחית של ילדה בשם Ragneta (Ragaina) ו המאהב שלה Sklava מן האגדה הפרוסית.

הטירה של האביר יש הכל: מסעדה שמגישה בשר צבי לארוחת ערב סטייק הטוב ביותר, מבשלת עם מבחר האירופי של משקאות, מלון וספא. המפורסם ביותר ומעניין - אמבטיות בירה המקומי. בדרך זו כדי להירגע נושאת הרבה ויטמינים, rejuvenates את הגוף, משפיע על השרירים והמפרקים, וגם, כמו מומחים מבטיח, מחזקת את המערכת החיסונית.

שאר העיר של אזור קלינינגרד היא אהבה נפרדת ממבט ראשון: היא לוכדת את הרוח של קנה המידה ואת היקף הטבע הרוסי, של צמחייה עשירה עשירה, כמובן, של צבי וחסידות שאתה פוגש בכל מקום. בחרנו לבקר בכפר יאנטארני. הגרמנים בנו את הדרך אליה, כך שהיא מוקפת בעצים גבוהים, ועל העמודים פה ושם יש קני חסידה.

ב Amber יש את החוף היפה ביותר חוף חולי באזור. עם זאת, הייתי יותר נדהם מיופיו של הטיילת, למעשה שביל עץ עם פלטפורמות תצפית. כשעברנו, הגענו לבית הקפה "גאלרה", שנעשה בצורה של ספינה, ועם המטבח המתאים. גם באמבר יש אגם ציורי גדול שבו צוללים באים ולהישאר כאן במשך זמן רב.

היינו בקלינינגרד במאי, אבל כל המקומיים מתעקשים לנסוע לכאן בסוף יולי - תחילת אוגוסט: זו התקופה היחידה שבה יש להם עונת שחייה.

קלינינגראד - רוסית לחלוטין ברוח ואופי, אבל עם אורח חיים ותרבות אירופיים, העיר - לא יעזוב אף אחד אדיש!